Wyślij zapytanie

wysłać
Biuro podróży Sorger
+421 2 21 02 57 57
pobyty na Słowacji

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA - FAQ

Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obsługi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas:

Rezerwacja pobytu i zamówienie kuponu

Co to jest pobyt i co to jest kupon?
Jak sprawdzić ostateczną cenę pobytu?
Jak wiążąco zarezerwować pobyt?
Czy jest wiążąca moja rezerwacja po wypełnieniu formularza rezerwacji?

Zamówienie pobytu - płatność

W jaki sposób można dokonać opłaty za pobyt.
Przez pomyłkę przesłałem /łam inną kwotę?
Przez pomyłkę przesłałem /łam kwotę z błędnym symbolem zmiennym.
Czy należy za pobyt zapłacić z góry lub wystarczy zapłacić po przyjeździe?
W jaki sposób można opłacić swój pobyt?
Czy trzeba zapłacić 100% podanej kwoty, czy wystarczy wpłacić zaliczkę?

Reklamacje i anulowanie pobytu

Czy mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację pobytu po dokonaniu zapłaty?
Co zrobić, jeśli nie mogę rozpocząć pobytu?
Czy można zwrócić zakupiony kupon?
Jak należy postępować w razie reklamacji, jeśli nie jestem zadowolony/a ze skorzystanej oferty kuponu?
Co należy zrobić, jeśli nie zdążę skorzystać z kuponu podczas jego ważności?

Inne

Kiedy i gdzie otrzymam bon na zakwaterowanie (voucher) lub kupon?
Kupiłem kupon, jak z niego korzystać?
Nie otrzymaliście bonu na zakwaterowanie (voucher) lub kupon po ich opłaceniu?
W jaki sposób wybiorę termin swojego pobytu po wykupieniu kuponu?
Co należy zrobić, gdy kupiłem kupon, a chcę zabrać na pobyt również dzieci?
W jaki sposób dokonam rezerwacji pobytu po zakupieniu kuponu?
Jak zgłosić inne usługi poza wyliczonymi w zakupionym kuponie?
Kiedy rozpoczyna się pobyt i kiedy należy zwolnić pokój?
Jakie dokumenty należy posiadać podczas zgłoszenia się na pobyt?
Chcę kupić pobyt w postaci bonu podarunkowego, aby go sprezentować. Jak należy postąpić?
Czy można zarezerwować pobyt w uzdrowisku, który jest refundowany przez zakład ubezpieczeń?
Czy jest możliwa rezerwacja lub kupno zabiegów bez zakwaterowania?

Dokument na firmę

Czy potrzebujecie fakturę dla swojej firmy?

Rezerwacja pobytu i zamówienie kuponu

Co to jest pobyt i co to jest kupon?

Kupon - jest oznaczony w ofercie na stronie internetowej pod nazwą typ: Kupon. Po dokonaniu płatności otrzymasz voucher ze wskazówkami jak należy zarezerwować pobyt w hotelu.
Pobyt – jest oznaczony w ofercie na stronie internetowej pod nazwą typ: Pobyt. Po wypełnieniu rezerwacji lub po dokonaniu jej płatności rezerwujemy w hotelu pobyt dla Państwa i prześlemy bon na zakwaterowanie (voucher).


 

Jak sprawdzić ostateczną cenę pobytu?

W pobycie należy zaznaczyć w kalkulacji termin pobytu i ilość osób w pokoju, a wtedy system wyliczy ostateczną cenę. Jeżeli nie możecie poradzić sobie z wyliczeniem ceny za pakiet, który wybraliście, prosimy o kontakt, a my prześlemy wam kalkulację pobytu w jak najkrótszym czasie. W przypadku kuponu ostateczna jego cena znajduje się bezpośrednio na stronie internetowej.

Jak wiążaco zarezerwować pobyt?

Jeśli odpowiada wam cena pobytu, którą wyliczył system lub którą Państwu przesłaliśmy, można go opłacić online natychmiast, jeśli system to umożliwi lub inaczej fakturą. Po otrzymaniu faktury za pobyt należy sprawdzić termin jej płatnośći i pamiętać o jego dotrzymaniu. Do wyboru macie możliwość dokonania opłaty kartą lub przelewem bankowym. Aby dokonać płatności natychmiast i wasza rezerwacja została przetworzona w jak najkrótszym czasie, prosimy wybrać bank o nazwie identycznej z naszym.

Czy jest wiążąca moja rezerwacja po wypełnieniu formularza rezerwacji?

Po wypełnieniu formularza rezerwacji – w przypadku wolnego miejsca do zakwaterowania w wybranym hotelu i wybranym terminie pobytu – prześlemy Państwu fakturę do zapłaty za pobyt. Po dokonaniu zapłaty w terminie Państwa rezerwacja jest wiążąca. W niektórych przypadkach można zapłacić bezpośrednio na miejscu, w recepcji. Informujemy o tym drogą mailową, przy czym będziemy wymagać od Państwa listy osób, które zgłoszą się na pobyt. W przypadku dokonanej rezerwacji, gdy nie otrzymaliście Państwo wskazówek odnośnie płatności, to dlatego, że w zamówieniu mógł być błędnie podany adres mailowy. W takim razie prosimy o kontakt mailowy i pamiętać o podanie informacji o zamówionym pobycie.

Zamówienie pobytu - płatność

W jaki sposób można dokonać opłaty za pobyt?

Oferujemy kilka możliwości płatności: płatność kartą kredytową, przelewem lub płatność za pośrednictwem bankowości internetowej w kilku bankach: VÚB, Tatra banka, bank Slovenská sporiteľna, ČSOB, UniCredit Bank, bank Poštová banka.

Przez pomyłkę przesłałem/am inną kwotę?

Uiszczona kwota powinna zgadzać się z kwotą podaną w zamówieniu. W przypadku przesłania wyższej kwoty należy skontaktować się z nami. Natomiast w przypadku uiszczenia niższej kwoty należy:

1. W przypadku kuponu, cała płatność zostanie automatycznie zwrócona na Twoje konto bankowe, zostaniesz o tym powiadomiony. Zamówienie należy opłacić jeszcze raz w prawidłowej wysokości, jeśli jeszcze obniżka jest aktywna.

2. W przypadku pobytu należy dopłacić resztę, twoja rezerwacja pozostaje wiążąca, a my prześlemy Ci bon na zakwaterowanie.

Przez pomyłkę przesłałem/am kwotę z błędnym symbolem zmiennym.

Niestety bez symbolu zmiennego nie możemy dokonać identyfikacji Państwa płatności.
W przypadku płatności z błędnym symbolem zmiennym nie będzie generowany żaden kupon, a pieniądze będą automatycznie przesłane z powrotem w ciągu 14 dni od czasu zakończenia aktywności rabatu. Jeśli zawiadomicie nas wcześniej o nieprawidłowo podanym symbolu zmiennym, to zweryfikujemy Państwa płatność.

Czy należy za pobyt zapłacić z góry lub wystarczy zapłacić po przyjeździe?

Sposób dokonania płatność zależy od hotelu i terminu, w którym jest pobyt zarezerwowany. W przypadku większości hoteli można pobyt uiścić w recepcji hotelu w dniu przyjazdu, jeśli zarezerwujecie swój pobyt 7 dni lub mniej przed rozpoczęciem pobytu. Jednak w niektórych hotelach nie ma możliwości dokonania płatności na miejscu, dlatego wtedy należy opłacić pobyt z góry na nasze konto bankowe, nawet w przypadku jeśli dzień rozpoczęcia pobytu pokrywa się z dniem rezerwacji pobytu.

O sposobach dokonania płatności prosimy informować się telefonicznie nr. +421-2-2102 5757 lub za pośrednictwem e-mailu: destinacie@destinacie.sk.
W przypadku, gdy wybierzecie hotel, gdzie można dokonać płatności w recepcji, wyślemy Ci bon/kupon na zakwaterowanie – VOUCHER, w którym będzie zawarta informacja o możliwości opłaty za pobyt na miejscu, po przyjeździe.

W jaki sposób można opłacić swój pobyt?

Przy rezerwacji w załączniku e-maila zostanie przesłana faktura, w której podana jest kwota w wysokości 100 % ceny za pobyt. W e-mailu będą podane kompletne informacje dotyczące sposobu postępowania przy uiszczeniu opłaty za pobyt, symbol zmienny, numery kont kilku banków ewentualnie będzie podana możliwość innej opcji zapłaty np. kartą kredytową. Z podanych numerów kont bankowych i banków po prostu wystarczy dopasować swój bank i za pobyt opłacić poprzez bezpośrednią wpłatę na nasze konto lub za pośrednictwem bankowości internetowej. W niektórych przypadkach, nasz system oferuje wam możliwość płatności niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji.

Czy trzeba zapłacić 100 % podanej kwoty, czy wystarczy wpłacić zaliczkę?

Pobyt należy opłacić w całości przed datą jego rozpoczęcia. Większość klientów preferuje dokonanie płatności w 100 % - wysokości ceny pobytu. Jeśli jednak Państwu nie odpowiada opłata w całości, to można uzgodnić jej płatność w dwóch ratach, a to w ten sposób, że do podanego terminu płatności należy wpłacić połowę kwoty, a drugą jej część uiścić najpóźniej jeden miesiąc przed rozpoczęciem pobytu. Istnieje też możliwość indywidualnego uzgodnienia warunków płatności z pracownikiem naszej agencji podróży.

Reklamacje i anulowanie pobytu

Czy mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację pobytu po dokonaniu zapłaty?

Rezerwacja pobytu po jego opłacie zmienia się ze wstępnej na wiążącą, a hotel nie może Państwa pokój oferować lub wynająć innemu klientowi. W przypadku anulowania pobytu z Państwa strony hotel nalicza opłatę storno, a to w zależności od tego, ile dni przed rozpoczęciem pobytu anulują Państwo rezerwację. Dla określenia liczby dni przy wyliczeniu opłaty storno decydującym jest dzień otrzymania od Państwa pisemnego anulowania pobytu. W przypadku anulowania pobytu z winy hotelu powinien on niezwłocznie poinformować o tym klienta i zwrócić mu całą uiszczoną kwotę. W celu zabezpieczenia jak najlepszych usług dla klienta, każde storno oceniane jest indywidualnie, a robimy wszystko w tym celu, aby opłata za anulowanie pobytu nie była naliczana klientowi lub staramy się załatwić bezpłatne przesunięcie terminu. Niektóre hotele lub domy uzdrowiskowe wymagają jednak różnego rodzaju potwierdzenia lub liczą sobie opłaty storno według obowiązujących ogólnych przepisów.
W przypadku, gdy swój pobyt potrzebujecie z jakiegokolwiek powodu anulować, nie wahajcie nas o tym poinformować, a my będziemy maksymalnie się starać, aby sprostać waszym życzeniom.

W przypadku anulowania rezerwacji pobieramy opłatę w wysokości 2 % ceny zamówionych i wiażąco potwierdzonych usług więcej niż 41 dni przed rozpoczęciem pobytu (minimum 20 € - opłata manipulacyjna). W przypadku, gdy w naszym biurze podróży zamówicie kolejny pobyt, ta opłata będzie Państwu odliczona od ceny nowego pobytu. Jeżeli obiekt do zakwaterowania nie pobiera opłaty za anulowanie rezerwacji, wówczas można stosować wpłatę jako zaliczkę na okres 12 miesięcy od terminu płatności, aby zaistniała możliwość wybrania innego obiektu do zakwaterowania (pobyt). W przypadku pierwszej zmiany obiektu do zakwaterowania (pobytu) nie nalicza się żadnej opłaty, a w przypadku następnej wymiany jest to obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 20 €.

Co w przypadku, jeśli nie mogę rozpocząć pobytu?

Jeżeli nie można rozpocząć pobytu z jakiegokolwiek powodu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami poprzez e-mail lub telefon, które zostały podane w bonie na zakwaterowanie - voucher.
Postaramy się przenieść pobyt na inny termin lub anulować go całkowicie. Decydującym jest przyczyna odwołania waszego pobytu ewent. decyzja konkretnego hotelu o opłacie storno.

Czy można zwrócić zakupiony kupon?

Jeżeli kupon nie został wykorzystany i nie była realizowana rezerwacja, to można go anulować w ciągu 14 dni od daty jego zakupu, wystarczy skontaktować się z nami poprzez e-mail na destinacie@destinacie.sk. W e-mailu należy podać numer kuponu, dane identyfikacyjne płatności (symbol zmienny, termin i czas płatności).

Jeśli już kupon zarezerwowaliście, polecamy anulować rezerwację bezpośrednio u usługodawcy akcji i przesłać nam potwierdzone anulowanie rezerwacji na e-mail destinacie@destinacie.sk. Bez potwierdzonego anulowania rezerwacji nie jest możliwe stornowanie. Po upływie 14 dni nie można anulować kuponu w ogóle, dlatego należy wcześniej negocjować bezpośrednio z usługodawcą konkretnej obniżki w alternatywnym rozwiązaniu. Zalecamy zarezerwowanie terminu jak najszybciej po wykupieniu kuponu. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych komplikacji.

Jak należy postępować w razie reklamacji, jeśli nie jestem zadowolony ze skorzystanej oferty kuponu?

Reklamacja powinna być zawsze złożona bezpośrednio u samego usługodawcy lub sprzedawcy podczas korzystania z kuponu. Kontakt z usługodawcą zawsze podany jest na kuponie. Jeśli nie będziecie zadowoleni z przebiegu załatwienia reklamacji, prosimy o kontakt, a my przeanalizujemy całą sytuację w przebiegu reklamacji. Jeżeli jest ona uzasadniona, wówczas zrobimy poprawę.

Co należy zrobić, jeśli nie zdąże skorzystać z kuponu podczas jego ważności?

Po zakończeniu obowiązywania obniżki wszystkie kupony, z których nie skorzystano, ulegają przepadkowi. Jedynym rozwiązaniem jest zwrócenie się bezpośrednio do konkretnego usługodawcy rabatu w celu dogadania się z nim o ewentualnym rozwiązaniu. Zależy to jednak tylko od jego dobrej woli, czy Państwu umożliwi przynajmniej na częściowe skorzystanie z kuponu.

Inne

Kiedy i gdzie otrzymam bon na zakwaterowanie (voucher) lub kupon?

Travel Voucher (voucher) lub bon zostanie przesłany na e-mail (e-mail) nie tak szybko, jak zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zalecamy płatność za pomocą karty kredytowej lub poszczególnych banków, jeśli taka możliwość naszymi propozycjami systemowych, ponieważ w ten sposób można natychmiast uzyskać kupon i kupon (voucher) zostanie wysłana zazwyczaj w ciągu 24 godzin zapłata, większość w ciągu 2 dni roboczych. W tradycyjnym przelewem bankowym lub depozytu na nasze konto Twój kupon lub bon przyjechać później niż 3 - 4 dni roboczych. 

Kupiłem kupon, jak z niego korzystać?

Każdy kupon posiada inny sposób wykorzystania i na każdym kuponie zawsze jest zawarty opis w jaki sposób można z niego korzystać oraz podany jest jego termin ważności.

Nie otrzymaliście bonu na zakwaterowanie (voucher) lub kuponu po ich opłaceniu?

Jeśli kuponu lub bonu na zakwaterowanie (voucher) nie otrzymaliście w ciągu 48 godzi i nie znajdziecie go nawet w koszu spamów, prosimy o kontakt na destinacie@destinacie.sk. Jednocześnie należy sprawdzić, czy wpisaliście poprawnie symbol zmienny. W przypadku niepoprawnie wpisanego symbolu zmiennego, zapłatę należy prześledzić ręcznie. W celu wyszukania Państwa płatności należy podać w e-mailu dane identyfikacyjne: symbol zmienny, termin, czas płatności, a także numer konta na który zapłata została przesłana, wtedy kupon lub voucher prześlemy Państwu ponownie.

W jaki sposób wybiorę termin swojego pobytu po wykupieniu kuponu?

Wolne terminy można znaleźć bezpośrednio w recepcji hotelu po zakupieniu kuponu. Prosimy o informowanie się o terminach, a w przypadk gdy Państwa wybrany termin jest wolny, prosimy o dokonanie rezerwacji swojego pobytu. Dane kontaktowe hotelu zostaną wysłane wraz z kuponem niezwłocznie po jego zakupie. W przypadku, gdy usługodawcą pobytu podana jest spółka Destinacie.sk s.r.o., prosimy o kontakt poprzez e-mail na destinacie@destinacie.sk lub telefonicznie na nr. +421-2-21 02 5757 – codziennie od godz. 07:30 do godz. 20:00.

Co należy zrobić, gdy kupiłem kupon i chcę zabrać na pobyt również dzieci?

Jeśli wybierasz się na pobyt z dziećmi, należy zgłosić o tym podczas rezerwacji pobytu bezpośrednio w danym hotelu. Wszystkie opłaty za dzieci będą uiszczane dopiero na miejscu.

W jaki sposób dokonam rezerwacji pobytu po zakupieniu kuponu?

Po otrzymaniu kuponu należy kontaktować się poprzez e-mail lub telefonicznie z recepcją hotelu, podać numer kuponu, a następnie rezerwować termin pobytu.

Jak zgłosić inne usługi poza wyliczonymi w zakupionym pobycie?

Usługi poza wymienionymi w zakupionym pobycie należy zgłosić podczas rezerwacji tego pobytu i opłacić je po przyjeździe na miejscu.

Kiedy rozpoczyna się pobyt i kiedy należy zwolnić pokój?

Standardowo zameldowanie się w czasie zgłoszenia na pobyt (check in) odbywa się od godz. 14:00, a pokój należy zwolnić (check out) w dniu ukończenia pobytu do godz. 10:00. Niektóre hotele i uzdrowiska mają ten czas przesunięty. Informację o konkretnym hotelu otrzymacie razem z bonem na zakwaterowanie – voucherem.

Jakie dokumenty należy posiadać podczas zgłoszenia się na pobyt?

Po przyjeździe do hotelu należy okazać w recepcji ważny bon na zakwaterowanie – voucher, który otrzymacie od nas za pośrednictwem poczty elektronicznej po uiszczeniu zapłaty za pobyt. Jeśli nie posiadacie możliwości jego wydrukowania, należy poinformować nas o tym, a my go wówczas prześlemy do recepcji.
W hotelu będą wymagać od Państwa posiadanie dowodu osobistego, a w przypadku dzieci jakiś dowód tożsamości ze zdjęciem lub wystarczy karta ubezpieczeniowa.

Chcę kupić pobyt w postaci bonu podarunkowego, aby go sprzezentować. Jak należy postąpić?

Bon podarunkowy  na określoną kwotę można zamówić tutaj a można go też zakupić na konkretny termin lub na termin otwarty i wybrać dowolny pobyt z całej naszej oferty.
W przypadku otwartego terminu obdarowany wybierze sobie pobyt w danym hotelu oraz termin, który mu najbardziej odpowiada. W przypadku różnicy w cenie należy ją dopłacić przy zamówieniu. Bon podarunkowy standardowo jest ważny 1 rok. Opakowanie na bon podarunkowy można  przygotować i wydrukować według tej instrukcji .

Czy można zarezerwować pobyt w uzdrowisku, który jest refundowany przez zakład ubezpieczeń?

U nas można wykupić pobyt jako samofinansujący. Pobytów pokrywanych z zakładu ubezpieczeń nie oferujemy, w takim przypadku należy skontaktować się bezpośrednio z konkretnym obiektem do zakwaterowania.

Czy jest możliwa rezerwacja lub kupno zabiegów bez zakwaterowania?

Takiej możliwości nie posiadamy w ofercie. W sprzedaży są pakiety pobytowe, które zawierają oprócz zabiegów też wyżywienie i zakwaterowanie. Zabiegów nie można oddzielić z pakietu i należy je zakupić wyłącznie z pakietem pobytowym.

Przed skontaktowaniem się z naszym działem obsługi klienta, odwiedź nas, gdzie można znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając swój czas:

Dokument na firmę

Czy potrzebujecie fakturę dla swojej firmy?

W przypadku pobytu wystarczy nas poinformować, że potrzebujecie wystawienia faktury na firmę. Podkreślamy jednak, że w fakturze nie podajemy VATu ponieważ nasze prawo nie pozwala na to.
Jeśli zakupiliście kupon, to fakturę wystawi wam po dokonaniu zapłaty na www.sorger.sk partner, który oferuje usługę (usługodawca). Kontakt do niego znajduje się na kuponie. Nie wszystkie hotele wystawiają faktury za wykupiony kupon, ponieważ oferują kupony tylko dla osób, a nie dla firm.


© 2019 CA SORGER - Zasady i warunki - Kontakt | Wszelkie prawa zastrzeżone.