Warunki rezerwacji i anulacji

 Artykuł I

Podstawowe przepisy.

    Sorger, s.r.o. Trading Company Ltd. jest zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Republiki Słowackiej Rejonowy Prešov, oddział C, wkładka 26335 / P, znajduje się przy ul. Námestie sv. Egídia 95, 05801 Poprad (dalej "Operator").
     Operator oferuje bliżej nieokreśloną liczbę ciał - ostateczny serwisowych użytkowników / klientów / usług osób trzecich - dostawców usług, w oparciu o mediację lub samego salonu i nie jest w żaden stosunek prawny z użytkownikiem końcowym usług (klientów). 

     Operator oświadcza, że:

  • Cała zawartość witryny internetowej jest publikowane w dobrej wierze w jego prawdzie.
  • nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane przez nieprawidłowe poświadczenia wpisywania na rezerwacji (daty źle rezerwacja, rodzaje i ilość pokoi, ilość osób, niewłaściwy adres e-mail, niewłaściwy numer telefonu itp).
  • nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość formalną i dokładności danych dostarczonych przez dostawców usług lub dla jakiejkolwiek innej informacji z zakwaterowania, partnerów reklamowych i tak dalej. jak również za wszelkie szkody, które zostaną spowodowane przez tych danych.
  • nie jest odpowiedzialny za świadczenie usług, a nie do zakwaterowania i usług w wybranej właściwości.

     Definicje pojęć:

  • Kupon - jest oznaczony w menu na stronie internetowej o nazwie typu: kupon. Tylko zwolniony po zapłaceniu formularz klienta w formie elektronicznej o nazwie kupon.
  • Pobyt - zaznaczono w menu na stronie internetowej o nazwie typu: pobyt. Tylko zwolniony po zapłaceniu formularz klienta w formie elektronicznej o nazwie voucher - voucher.
  • Regulamin - niniejszy Regulamin.

 

Art. II

Zakup usług dla użytkowników końcowych.

1. Niniejsze warunki zakupu usług stosuje się do wszystkich rezerwacji dokonanych usług on-line za pośrednictwem operatora systemu rezerwacji internetowych obsługiwanych przez operatora, jak również wszystkich rezerwacji usług wykonanych na terenie oraz w siedzibie biura podróży Ltd. Sorger. 

2. Wszystkie osoby fizyczne i prawne - takie jak końcowych użytkowników usług - zamówienie pobytu lub zakupu innych produktów / przykład. Bony, kupon itp./ zgodnie z ustępem 1 niniejszego artykułu, zobowiązują się do przestrzegania niniejszego Regulaminu rezerwacji i stosować się do nich, jak również szczególnych warunków określonych w formularzu rezerwacji. Operator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku nieprzestrzegania warunków rezerwacji.

3. Zakup wymaganych usług, klient może wykonać w następujący sposób:

  • Oferta od operatora klient wybiera konkretnego dostawcy / nieruchomość, przewoźnik, lub inną / lub zakupu kuponu, kwit lub innych produktów zgodnie z aktualną ofertą. Ta usługa zlecenia opisane na stronie internetowej. Dane osobowe oraz dane karty kredytowej zostaną wykorzystane wyłącznie do takiego zaniedbania i konieczność zapewnienia niezbędnych usług dla klientów oraz w celu zapewnienia zapłaty ceny, na co wyraża zgodę klienta. Klient wybiera sposób płatności podczas zakupu produktu na stronie internetowej lub w operatora obrotu. Klient może żądać świadczenia usług tylko w przypadku, gdy zgodnie z ustalonymi warunkami należycie zapłacił cenę za zamówione usługi, lub zwrot zapewnić, w zależności od konkretnej umowy, albo kontroler lub bezpośrednio do usługodawcy lub zwrotów w obu podmiotów, zgodnie z umową zawartą przez zamawiania usług. W przypadku wskaźników braku płatności za usługi zamówione, rezerwa operatora sieci lub usługodawcy prawo zrezygnować z usługi lub usługi nie są świadczone. Płatność uważa się za zapłacony w dniu zaksięgowania środków na naszym koncie lub w imieniu usługodawcy oraz ostatecznej płatności gotówką momentu pieniężnych.
    opłaty parkingowe, podatek zakwaterowanie, odpowiednio. Inne usługi, które nie podlegają rezerwacji, klient płaci za siebie miejsca pobytu. Sposób płatności, jak również zapadalność cen za usługi klient wybiera kolejność opcji oferowanych usług. Oferta na stronie internetowej obsługiwanej przez operatora, jak również w jej działalności, prezentacja usług do usługodawcy koniec i operator zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i warunków świadczenia usług, nawet po złożeniu zamówienia klienta, w tym wypłaty, klient ma prawo poprawioną ofertę odmówić, w tym przypadku nie jest zawarcie umowy pomiędzy klientem a końcem usługodawcy.  
    Każdy klient może zamówić dowolną liczbę kuponów, chyba że konkretna oferta zaznaczono inaczej. Kupon może być użyty tylko raz, o ile nie podano inaczej dostawcy.

4. Cena usługi zależy od umowy między stronami, na podstawie usługodawców oferta takich jak operatorzy i przedstawił umowa zostaje zawarta Zamawianie usług dla klientów. Przypadku, gdy dostawcy usług zniżki, klient ma prawo tylko do tych zniżek, które są ważne w dniu podpisania umowy na cenę. Przy udzielaniu zniżek na dziecko jest kluczowa wiek dziecka w ostatnim dniu korzystania z usługi.   

5. Klient jest zobowiązany do operatora wszystkie informacje wymagane do korzystania z usług voucher / kupon, kupon / i zobowiązany jest przyjąć wszystkie dokumenty niezbędne do opracowania zamówione usługi zgodnie z wymaganiami operatora. Jeśli klient nie chce dostarczyć niezbędnych informacji i bez nich nie da się naprawiać klient zamówił, biuro podróży ma prawo anulować zamówienie klienta. 

6. W terminie 72 godzin od otrzymania zapłaty za cały pobyt, klient zostanie wysłany voucher (kupon), który uprawnia klienta do przyjeździe na miejsce zamieszkania i adres e-mail, który podany w zamówieniu. Jeżeli początek pobytu jest więcej niż 72 godzin po zapłacie pełnej kwoty, klient zostanie wysłany voucher (kupon) niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia wpłaty klientów.

8. Jeśli klient dokonuje zakupu w kupon statusu podatnika, który jest nabywany voucher do celów służbowych jest uprawniony do otrzymania potwierdzenia podatku od dostawcy. Klient ma obowiązek dokonania zgłoszenia dostawcy zaraz po dokonaniu zakupu kuponu przez dostawcę poczty e-mail podanym w ofercie. Powiadomienie podać swoje informacje rozliczeniowe klienta (nazwę firmy, numer identyfikacyjny, numer identyfikacji podatkowej VAT, miejsce prowadzenia działalności), numer kuponu i datę płatności kuponów. Usługodawca nie ma prawnego obowiązku wystawiania faktur - z punktu widzenia ustawy o VAT (222/2004 Sb) - osoby prywatne. 

9. Po upływie kupon (pobytu lub Talony) tracąc klienta do korzystania z praw wynikających z kuponami bez prawa do zwrotu ceny zapłaconej za kupon.

 

Art. III
Warunki anulacji i roszczeń usług.

1. Biorąc pod uwagę fakt, że klient ma bezpośredni związek z dostawcą usług, warunków rezygnacji podanych pod względem określonego usługodawcę. W przypadku, gdy usługodawca określonym rezygnacji, jak zaakceptować ten fakt żadnej odpowiedzialności. Za każdym razem - usługodawca otrzymuje nazwę i adres klienta, dane te mogą zostać wykryte.
2. Biorąc pod uwagę fakt, że klient ma bezpośredni związek z dostawcą usług, anulowanie rejestracji, jak również wszelkie skargi dotyczy tylko klienta dla danego usługodawcy, z którymi zawarto umowę na świadczenie usług. Operator nie ponosi odpowiedzialności za inne straty finansowe lub z powodu braku warunków świadczenia usług do określonego usługodawcę, niezależnie od tego, czy były one oferowane usługodawca nie wspomniano lub anulowanie.

3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakwaterowanie i usług dla klientów w wybranych pokojach.

4. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty finansowe lub inne spowodowane nieprzestrzeganiem Służby ogłoszony na naszej stronie lub na usługodawców.

5. W przypadku gdy usługi oferują jako usługodawca jest wymienione biuro podróży Sorger Ltd., klient zobowiązany jest do reklamowania usług i pozostać z operatorem w dniu przyjazdu, w trakcie małżeństwa, lub nie później niż w terminie 6 miesięcy od zakończenia pobytu. Kontakt dla reklamacji znajdują się w komunikacji e-mail i Travel Voucher - voucher, klient otrzyma całkowitą zapłatę pobytu. 

6. W przypadku, gdy klient w terminie zgodnie z niniejszymi OWU nie otrzyma bon lub kupon zawiera warunki inne niż warunki określone w ofercie lub kupon będzie miał inne wady, klient może narzekać wad. Klient jest zobowiązany do stosowania wady pisząc e-mail na adres: info@domalenka.sk Lehoťan etyczno reklamacji wynosi 48 dni od daty otrzymania kupon i jeśli kupon nie zostanie odebrany, a następnie 3 dni roboczych od daty skladania kuponie. Jeśli klient nie dotyczy wad w terminie i sposobie poprzednich zdań, jego uprawnienie do wad znikają.

7. pośrednik jest zobowiązany do usunięcia wad w pkt 6.do 3 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Jeśli defekt w danym okresie nie zostanie usunięty, klient ma prawo do odstąpienia od zakupu.

8. Jeśli klient (nabywca - konsument) nie był zadowolony z dostawcą sprzętu lub reklamacji jeśli klient (nabywca - konsument) okazało się ze sprzedawcą, aby zażądać działań naprawczych i nie był zadowolony ze sposobu sprzedawca przypomniał jego skargi lub jeżeli uzna, że sprzedający naruszył jego prawa, klient (nabywca - konsument) prawo do skontaktowania się ze sprzedającym, aby zażądać działań naprawczych. Jeśli sprzedający do takiego odrzucenia żądania lub nie odpowie w ciągu 30 dni od daty wysłania, klient (nabywca - konsument) prawo do inicjowania alternatywnego rozstrzygania sporów alternatywnych metod rozstrzygania sporów podmiot. Alternatywna jednostka rozstrzygania sporów jest "Słowacka Inspekcja Handlowa, Prievozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratysława 27" odpowiednio. inne istotne upoważniony podmiot prawny wpisany na listę podmiotów ADR prowadzonych przez Ministerstwo Gospodarki Republiki Słowackiej (lista jest dostępna na www.mhsr.sk ). Klient (nabywca - konsument) ma prawo wybrać przedmiot sporów konsumenckich, do którego się obracać.

9. Odstąpienie od zakupu, zamówień terminacji, zakupu kuponu:

  • Klient ma prawo do odstąpienia od zakupu kuponu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania Kuponu drogą elektroniczną, jeśli kupon nie został wykorzystany lub nie zostały zamówione przez usługodawcę. Jeśli klient kupuje kupon, na którym jest on zostać dostarczona, która odbędzie się przed upływem okresu wycofania z pierwszego zdania tego przepisu, klient ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny Kupon tylko do chwili rozpoczęcia wykonania, na przykład. na początku pobytu. Odstąpienie od zakupu w zdaniu pierwszym stosuje się w formie pisemnej na adres e-mail z adresu e-mail, z którego został zamówiony kupon do info@domalenka.sk adresowej, sprawozdanie musi być zidentyfikowany ofertę oraz liczbę kuponów, zakup którego klient chce się wycofać. Klient zostanie zwrócona na rachunek, z którego płatność została zarejestrowana. Jeśli już zarezerwowany bilet i subskrypcję do dostawcy, pośrednik nie jest zobowiązany do przystąpienia do odstąpienia od zakupu, zamówień likwidacji lub nabycia Kuponu, ale klient jest zobowiązany do rozwiązania tego problemu z dostawcą usług.
  • Jeśli klient nie zapłaci cenę za okres kuponu zgodnie z niniejszymi Warunkami, porządek i prawo do zakupu kupon bez dalszego odszkodowania.
  • Mediator ma prawo do odstąpienia oferowanych na Stronie, jeżeli uzna, że ​​informacje lub dane podane w ofercie są nieprawdziwe, niepełne lub błędne lub zaoferować inną wadę, dla których nie mogą być oferowane. Jeśli w międzyczasie przeprowadzono zakup kupon stosunek do takiej oferty, są one usunięte, klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że w tym przypadku cena za Kupon mu zapłacił go z powrotem albo dostawcy, gdzie wymagana jest obsługa klienta, że ​​od dostawcy, aby zaakceptować lub pośrednika , Klient ma prawo do zwrotu ceny za każdy Kupon odzyskać tylko operatora. Cena za kupon zostanie zwrócony do klienta w ciągu 14 dni od odstąpienia od dostaw z serwisu, na koncie klienta, z którego dokonania takiej płatności. 

10. Aby zrezygnować z usług zamówionych przez klienta, jeżeli dostawca usługi jest biuro podróży Sorger Ltd., są dla klienta po anulowaniu:: 

  • Warunki anulowania są określane przez hotel, a nie my. Zawsze staramy się go rozwiązać, aby anulowanie nie było naliczane. W skrajnym przypadku zmień datę pobytu. Zależy to jednak od hotelu.
  • a) 15 % zamówionych i potwierdzonych usług wiążących więcej niż 41 dni przed klienci klientów pobyt (minimum to 20 € - opłata manipulacyjna) 
  • b) 30 % zamawianych i wiązanie potwierdzono usług 40 do 30 dni przed klientów klienta przybycia.
  • c) 50 % zamawianych i wiązanie potwierdzono usług 29 do 21 dni przed klientów klienta przybycia.
  • d) 80 % zamawianych i wiązanie potwierdzono usług 20 do 14 dni przed klientów klienta przybycia.
  • e)90 % zamówionych usług i uroczyście potwierdzone 13-7 dni przed przyjazdem klientów klientów.
  • f) 100% zamówionych i potwierdzonych usług wiążących 6 lub mniej dni przed klientów klienta przybycia.

Nadpłaty - płatne ograniczona ilość opłata storno - zostaną zwrócone przelewem, odpowiednio. przekazem pocztowym. Wszystkie opłaty związane z przelewem przy zwrocie środków klientowi są pokrywane przez klienta, takie jak opłaty bankowe, różnica walut i inne.

10. Warunki anulacji i transferu zastrzeżeń przy rezerwacji przez SŁOWACKIEGO Uzdrowisko Pieszczany, jak Winterova 29 921 29 Pieszczany, Słowacja.

SLKP i zaakceptuje transfer potwierdzonych rezerwacji tylko 1 raz. Bezpłatne shift Rezerwacji można dokonać do 21 dni przed pierwotnie planowanym terminem przyjazdu. zostaną zmienione zgodnie z obowiązującym cennikiem oprócz potwierdzonych rezerwacjach podstawowym i średnim sezonie pobyt. SLKP i powrocie żadnej różnicy finansowej. SLKP, Inc. zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty serwisowej 65 EUR za każdą dodatkową przeniesienia potwierdzoną rezerwacją. Zmiana rezerwacji musi nastąpić nie później niż na 7 dni przed pierwotnie zamówione i zarezerwowane w dniu przyjazdu, w przeciwnym razie SLKP, jako rezerwy na opłatę anulowania według aktualnych warunków rezygnacji. Anulowanie wysyłania wiadomości e-mail z załącznikiem w potwierdzeniu zamówienia. W stosownych przypadkach zgodnie z Art. III i pkt 9 niniejszych warunków.

11. Warunki anulacji i transferu zastrzeżeń jeśli zarezerwowane przez hotel Ski & Wellness Residence Družba **** Jasná, Chalets Záhradky Jasná, Grandhotel Praha **** Tatranská Lomnica, Grandhotel **** Starý Smokovec, Hotel FIS *** a Bungalovy FIS Economy Štrbské Pleso, Hotel Tri Studničky **** Demänovská dolina, Hotel Grand Jasná ****, Hotel Srdiečko *** Jasná Chopok, Hotel Rotunda jasná Chopok, Holiday Village Tatralandia Liptovský Mikuláš, Hotel Bešeňová ***, Hotel Pošta **** Jasná, Galeria Thermal **** Bešeňová, Chalets Jasná Collection ****, Hotel Sojka Malatíny, w wiadomości e-mail w załączniku w potwierdzeniu zamówienia. W przypadku zmiany terminu pobytu cena pobytu zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującym cennikiem. Jeśli cena w alternatywnym terminie jest wyższa niż pierwotna cena pobytu, zostanie naliczona różnica w cenie. Jeśli cena w alternatywnym terminie jest niższa niż pierwotna cena pobytu, różnica w cenie nie jest zwracana klientowi.
W stosownych przypadkach zgodnie z Art. III i pkt 9 niniejszych warunków.

12. W przypadku rezygnacji z bon (kupon) lub prezent-bon, który nie ma jednoznacznej potwierdzoną datę przyjazdu i wyjazdu klienta jest pobierana anulowanie 10% całkowitej ceny zapłaconej przez dar-bon lub voucher (kupon). Kupon podarunkowy (kupon) lub prezent pobyt, nie można zrezygnować z udziału odbiorcy, ale może być odwołany jedynie przez klienta.

Art. IV

Warunki służby.

1. Koniec usługi użytkownik - klient jest zobowiązany do przestrzegania warunków przyjmowania określonej właściwości lub warunków służby, a także ogólnych zasad moralnych i przepisami obowiązującymi na terytorium kraju. Operator obiekcie noclegowym może, w wyjątkowych przypadkach, oferują klientowi inne zakwaterowanie, niż było uzgodnione. To alternatywne zakwaterowanie będzie możliwe tylko w drodze porozumienia między obiektu a klientem.

Za szkody wyrządzone zakwaterowane klienta odpowiedzialny jest zakwaterowany klient. Odszkodowania będą rozstrzygane pomiędzy poszkodowanego do porozumienia pomiędzy obiektu a klientem.

2. Szkody spowodowane przez usługodawcę do klienta odpowiada usługodawcy. Uszkodzenia powinny być rozstrzygane w drodze porozumienia między usługodawcą a klientem.

 

Art. V.

Rabaty.

1. W przypadku powtarzających się zamówień pobyt w kliencie www.domalenka.pl można dostać zniżkę lojalnościowy w wysokości do 5% tylko ceny podstawowej łóżka dorosłych i nie można dostać go z suplementami cenowych. Obowiązuje tylko dla pobytów wybranych, których wykaz jest obecnie zmienia. Potwierdzić ilość redukcji operatora przebywania wyśle ​​żądanie do adresu e-mail klienta. Operator zastrzega sobie nie dają zniżki już od jakiegoś ulgowego pobytu.

2. W przypadku, gdy klient wielokrotnie zakupiony www.domalenka.pl, zapłacił pełną kwotę pobytu oraz nie została odliczona od lewej strony przez operatora uznana klienta i operatora tylną zwróconą kwotę do klienta. Zniżki na pobyt może być stosowana tylko przed wypłatą cały pobyt. Po całkowita płatność może być uzgodnione z operatorem zniżki zostaną zastosowane przy następnym zakupie.

3. Zniżka nie mogą być odbierane podczas korzystania z kuponów upominkowych. 

Art. VI.

Wspólne i końcowe.

1. Niniejsze Ogólne Warunki weszła w życie z dniem 01.01.2015 i mają zastosowanie do wszystkich produktów oferowanych przez operatorów.

2. Klient wyraźnie do tych kategoriach zamówionych usług.

3. Wszelkie zmiany mogą być uzgodnione tylko w formie pisemnej.

4. Operator zgodnie z ustawą. 122/2013 Sb. Polityka prywatności deklaruje, że celem realizacji zamówienia przetwarza dane w imieniu klienta, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, dane karty kredytowej, zostaną dostarczone. Te dane są niezbędne do procesu w celu zapewnienia wymaganego adresu usługi dla klienta. Wypełnienie Dane osobowe Nazwa klienta, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, dane kart kredytowych w celu utworzenia klient daje zgody na ich przetwarzanie i wykorzystywanie w celu zapewnienia wymaganej obsługi klienta do takiego przeniesienia do usługodawcy, jak jest ich stosowanie działań marketingowych operatora. Ta zgoda została udzielona na czas nieokreślony, a klient może zostać odwołane w dowolnym momencie.

5. Operator oświadcza, że ​​jest ubezpieczony od bankructwa pośrednictwa sprzedaży poszczególnych jego usług obowiązek taki powstaje.

6. W przypadku gdy oferowanie usług jako usługodawca jest notowana biuro podróży Sorger, Ltd., będzie spełniał wszystkie obowiązki dostawcy usług w tych warunkach.