Polityka prywatności

I.
Podstawowe postanowienia

  1. Administrator danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt 7 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych (zwany dalej „PKBR”) jest spółką Sorger, s.r.o., ID: 46753958, siedziba Námestie sv. Egídia 95, 05801 Poprad (zwany dalej "administratorem").
  2. Dane kontaktowe menedżera to:
    • adres: Sorger, s.r.o., Námestie sv. Egídia 95, 05801 Poprad
    • e-mail: info@domalenka.sk,
    • telefon: 00421 (0) 2 21 02 57 57.
  3. Dane osobowe to wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; osoba możliwa do zidentyfikowania osoby fizycznej jest osoba, która może być bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez odniesienie się do konkretnego identyfikatora, takie jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, lokalizacyjnych identyfikatora sieci danych lub jednego lub większej liczby czynników specyficznych fizyczne, fizjologiczne, genetyczne, umysłową, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość tej osoby.
  4. Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych. Z osobą odpowiedzialną można się skontaktować przez e-mail pod adresem: gdpr@domalenka.sk.

II.
Jakie dane osobowe przetwarzamy

Administrator przetwarza dane osobowe, które mu przekazałeś, lub dane osobowe, które otrzymał administrator na podstawie twojego zamówienia. Administrator posługuje się twoimi danymi identyfikacyjnymi i kontaktowymi oraz danymi potrzebnymi do wykonania umowy.

  1. Imię i nazwisko, płeć, adres e-mail i numer telefonu.
  2. Nazwa użytkownika i hasło.
  3. Twoje ustawienia, czyli informacje na Twoim koncie, zwłaszcza zapisane ustawienia adresu, sms i biuletynów.
  4. Twoje dane dotyczące zamówienia, w szczególności szczegóły usług zamówionych u nas.
  5. Dane z oceny naszych usług, co oznacza, że ​​informacje podawane w przeglądzie hotelu na naszej stronie, zdjęcia, łącząc się przejrzeć.
  6. Informacja o zachowaniu w sieci, która pozostaje i oferuje przeglądanie, linki kliknął, proces przemieszczania się za pośrednictwem naszej strony, przewijanie ekranu, a także informacje na temat urządzenia, na którym nasza przeglądania stron internetowych, takich jak adres IP i przypuszczalnej pozycji. identyfikacja obiektów, cechy techniczne i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczości ekranu, używanej przeglądarki i jej wersji, jak również dane uzyskane z plików cookie i podobnych technologii w celu identyfikacji urządzenia.
  7. Dane centrum telefonicznego, które obejmuje, w szczególności, zapisy połączeń z centrum obsługi telefonicznej. W tym celu przechowujemy dane przez okres do 1 miesiąca.
  8. Jeśli zamówisz u nas ubezpieczenie, my, jako operator, przetworzymy Twoją identyfikację i szczegóły Twojego zamówienia, aby dopasować Twoje zamówienie. Jako pośrednik możemy uzyskać twój numer ubezpieczenia dla firmy ubezpieczeniowej. Dane te mijamy firmy ubezpieczeniowej Uniqa, Inc., Lazaretská 15, 820 07 Bratysława.

III.
Uzasadniony powód i cel przetwarzania danych osobowych

  1. Uzasadnionym powodem przetwarzania danych osobowych jest:
    • wykonanie umowy między Tobą a administratorem zgodnie z art. 6 ods. (1) b) GDPR,
    • uzasadniony interes managera w zakresie marketingu bezpośredniego (w szczególności w zakresie wysyłania ogłoszeń biznesowych, sms i biuletynów) 6 ods. (1) f) GDPR,
    • Twoja zgoda na przetwarzanie w celu zapewnienia marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu wysyłania ogłoszeń biznesowych, sms i biuletynów) 6 ods. (1) a) PKBR w związku z § 7 ust. 2 ustawy nr. 480/2004 Coll., W sprawie niektórych usług społeczeństwa informacyjnego w przypadku braku zamówienia na towary lub usługi.
  2. Celem przetwarzania danych osobowych jest:
    • przygotowanie zamówienia i korzystanie z praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między Tobą a powiernikiem; Podczas zamawiania wymagane dane osobowe, które są niezbędne dla pomyślnej realizacji zlecenia (nazwa i adres, dane kontaktowe), dostarczanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe do zaciągania zawrzeć lub jej przez administratora do wykonania.
    • Wysyłanie ogłoszeń biznesowych i prowadzenie innych działań marketingowych.

IV.
Czas retencji danych

  1. Administrator przechowuje dane osobowe:
    • Czas wymagany do wykonywania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy użytkownikiem a administratorem i zastrzeżeniach tych stosunków umownych (przez 15 lat od ustania stosunku umownego).
    • Dopóki zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych nie zostanie unieważniona, jeżeli dane osobowe zostaną przetworzone za zgodą.
  2. Po wygaśnięciu okresu przechowywania danych osobowych administratora, dane osobowe zostaną usunięte.

V.
Cookies

Podczas przeglądania naszej witryny rejestrujemy Twój adres IP, czas przebywania w witrynie i strony, z których pochodzisz. Używamy cookies do pomiaru ruchu witryny i dostosować wyświetlanie stron internetowych, które widzimy w naszym uzasadnionym interesem administratora, ponieważ wierzymy, że dzięki temu możemy zaoferować jeszcze lepszą obsługę.

  1. Zasady korzystania lub blokowania plików cookie mogą być ustawiane przez każdego użytkownika w jego przeglądarce internetowej, co daje jego zgodę na ich przetwarzanie.
  2. Użytkownik może ustawić uprawnienia lub odmówić wszystkich lub tylko niektórych plików cookie (takich jak pliki cookie stron trzecich). Blokowanie plików cookie może mieć negatywny wpływ na użyteczność strony i usługi.
  3. Na tej stronie użytkownicy, którzy wyrażają zgodę na lokalizację plików cookie w przeglądarce, mają następujące informacje od następujących firm w ustawieniach plików cookie w przeglądarce:
    Facebook
    Google
    Sklik.cz
    Onesignal.com
  4. Jeżeli kwestionuje przetwarzanie cookies technicznych niezbędnych do funkcjonowania strony internetowej, a nie w tym przypadku, gwarantują pełną funkcjonalność i kompatybilność stron internetowych.

VI.
Biuletyn

 

  1. E-maile z pobytami i artykułami będą wysyłane do Ciebie, jeśli jesteś naszym klientem w oparciu o nasze uzasadnione zainteresowanie.
  2. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem, wyślemy Cię tylko za Twoją zgodą.
  3. Subskrypcje e-mail w dowolnym momencie przez naciśnięcie linku rezygnacji w każdej wiadomości wysłanej lub daj nam znać odpowiedź na e-maila, że ​​posyłam.

VII.
SMS

  1. Wysyłamy Ci SMS-y z promocyjnymi pobytami, promocjami, rabatami i ważnymi informacjami, o ile jesteś naszym klientem na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu.
  2. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem, wyślemy je do Ciebie tylko na podstawie Twojej zgody.
  3. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, wysyłając wiadomość e-mail zawierającą brak zgody na wysyłanie powiadomień SMS na adres e-mail: info@domalenka.sk.

VIII.
Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy menedżera)

 

  1. Odbiorcami danych osobowych są:
    • Przyczynianie się do dostarczania towarów / usług / realizacji płatności w ramach umowy,
    • Świadczenie usług związanych z obsługą strony internetowej i innych usług związanych z funkcjonowaniem strony internetowej,
    • Świadczenie usług marketingowych.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego (do kraju spoza UE) ani do organizacji międzynarodowej. Całe przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w UE.

IX.
Twoje prawa

Dzięki prawa dostępu do informacji, zawsze możesz zadzwonić na temat przetwarzania danych osobowych są przetwarzane lub zaprosić nas do usunięcia swoich danych osobowych i zrobimy to w ciągu maksymalnie 30 dni. W niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani ustawowo, musimy rejestrować dokumenty podatkowe wydane na czas określony w ustawie. W takim przypadku usuniemy wszystkie takie dane osobowe, które nie są związane żadnym innym prawem. Zostaniesz poinformowany e-mailem o zakończeniu usuwania.

  1. Zgodnie z warunkami GDPR masz:
    • prawo dostępu do Twoich danych osobowych zgodnie z art. 15 GDPR,
    • prawo do poprawiania danych osobowych zgodnie z art. 16 GDPR lub ograniczenie przetwarzania zgodnie z art. 18 GDPR.
    • prawo do usuwania danych osobowych zgodnie z art. 17 GDPR.
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie art. 21 GDPR,
    • prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 GDPR.
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub e-mail administratora, o którym mowa w art. Nawet te warunki.
  2. Ponadto masz prawo złożyć skargę w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważasz, że twoja prywatność została naruszona.

X.
Warunki bezpieczeństwa danych osobowych

  1. Administrator oświadcza, że ​​podjął wszelkie uzasadnione środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
  2. Administrator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia repozytoriów danych i repozytoriów danych osobowych w formie papierowej.
  3. Administrator oświadcza, że ​​dane osobowe mają jedynie dostęp do osoby upoważnionej do tego.

 

XI.
Przepisy końcowe

 

  1. Wysyłanie zleceń z formularza internetowego, potwierdzasz, że jesteś świadomy / a warunki prywatność i że otrzymują one w całości.
  2. Ci zgodzili się na te warunki wypełniając formularz internetowy do wysyłania wiadomości i biuletynów, a także potwierdzić, że jesteś świadomy / a warunki prywatność i że otrzymują one w całości.
  3. Administrator jest uprawniony do zmiany tych warunków. Nowa wersja z punktu widzenia ochrony danych osobowych publikowanych na swojej stronie internetowej i jednocześnie wyśle ​​nową wersję tych warunkach, adres e-mail podać administratorowi / a.

Niniejsze Warunki wchodzą w życie z dniem 25 maja 2018 r.