Odwiedził w okresie: 29.12 - 02.01.2017
Liczba osób dorosłych / dzieci: 2/0
Zalety: zakwaterowanie, wyżywienie na całej dobra, ładne pokoje, pomocny personel
Wady: Organizowanie straszne ... Stoły noworoczne przygotowany całkiem ładny choć jadalnia, który tchnął socjalizm, a zwłaszcza pobliskiej kawiarni neútulná bezosobowy, zimno i zimno i dosłownie, grzejniki off (w zimie na Sylwestra) gdy osoba szuka odprężenia ... Live muzyka grana jakby spotkał tuż przed koncertem, przed każda piosenka jest debatują, co grają, ale głównym fiasko przyszedł o północy, bez odliczania, nie zasygnalizował północy dnia zatrzymania północy gry i zacząć od nowa, aż około jedną godzinę. Goście byli rozczarowani in're przeczytaniu cudzoziemcy nie wiedział, co się dzieje, czy to koniec, jeśli mają odejść ... Jeśli chodzi o usługi, hala została oszacowana około 70 ludzi, którzy służyli jedna kelnerka, która oczywiście nie mógł ścigać nawet jeśli był bardzo ústretová.Sťažnosť nie skierowane do niej, ale do organizacji, stał bezczynnie najbliższych 3-4 członowy personel z kuchni. Brak okularów, zobaczyłem klientom, że gdy chcieli pić wodę natychmiast wziął na sąsiedniej płytce licznika (zupa, kompot?) Na oczach pracowników, z którymi nawet przenieśli. Uznaję, że poglądy te mogą być również subiektywne, ale pokażę tylko fakty. Ale największym rozczarowaniem był nowy spa, które oferuje hotel. Ponownie wellness odnowiony ładne, ale zimne, nieogrzewane, zimne krzesła, rozpięty, basen o temperaturze 20-22 stopni. Ja osobiście spotkał się z czterech klientów, którzy są tam z zimna. I nadal mówimy o „spa” Nowego Smokowca. Assured zagraniczni goście, z którymi spotkaliśmy się z nami rozstał się ze słowami „trzeba jeszcze nauczyć się” ...
Ekspresja urządzeniach pracowników:
Jesteśmy bardzo przykro z tego powodu nie bardzo pochlebne informacje zwrotne .... Z drugiej strony, jesteśmy wdzięczni za wszelkie sugestie, które pomogą poprawić jakość naszych usług i bardziej przyjemny pobyt do wszystkich innych gości. Cieszymy się podczas pobytu byli zadowoleni z naszej sekcji usług, obejmujące zakwaterowanie i naszej kuchni, nasze wysiłki mające na celu poprawę w tych obszarach była więc udany. Większość krytyki żal sylwestrowa kolacja, przygotowanie i organizacja który zwracamy baczną uwagę. Zaproszeni muzycy mamy zalecenia jak doświadczony duet z bardzo dobrymi referencjami. Także dramaturgia wieczoru był umówiony w tej dziedzinie, niestety, nie udało czynnik ludzki. Tym bardziej jest nam przykro w przyszłości będziemy starać się unikać podobnych faktów uważnie. Profesjonalizm naszych pracowników wciąż walczą, zdając sobie sprawę, że w tej chwili nie jest idealny. Ponadto, jesteśmy ośrodkiem nauczania studentów akademii hotelowych, a nawet na pewno jeszcze nie mówią ich rzemiosła doskonale, po prostu się go nauczyć. Dla ich niedociągnięcia przepraszamy. Po zbadaniu faktów w spa, okazało się, że mimo subiektywnego poczucia zimnej wody w regularnych codziennych pomiarów temperatury wody (pisemny zapis) był w basenie zmierzyć standardowy zakres temperatur 29-30 ° C Temperatura tepidarium wellness leżaku jest sterowane termostatem, więc wszelkie zimno krzesło musi być spowodowane przez chwilowe przerwy w termostat, jesteśmy w danym momencie niestety nie dotyczy. Kierownictwo dla poszczególnych rozdziałach zaznajomionych z tymi faktami i dobitnie wskazał na wszelkie braki w profesjonalizmu personelu i organizacji pracy. Najważniejszym środkiem do nas ze swoich obserwacji wykazały ścisłą kontrolę naszych pracowników i zadowolenie naszych gości. Pomimo częściowo obiektywnych faktów my ostatecznie żal uczucie najbardziej niegodziwy, że w tych luk pozostawionych. Wierzymy, że mimo to nie dość pozytywne doświadczenie dla naszej wizyty spa następnym razem i docenić ciągłe doskonalenie usług i profesjonalizm naszych pracowników. Dziękujemy za zrozumienie .. Pozdrawiam, Marketing Manager.